woensdag 7 maart 2012

het duurde wel lang.....

Omdat er van alles was en niks was, kwam het er niet van wat te schrijven.
Dus in het kort het vervolg.
Ik baalde zo dat ik de herdershond niet had gekocht. Ik zocht op internet diverse sites af en nee telkens nee. Totdat opeens zoeken met afbeeldingen ik em vond!! Wel wat beschadigd maar dat heb ik voor lief genomen. Als ik te kieskeurig zou zijn zou ik em wellicht weer lang niet tegen komen. Omdat ie wat beschadigingetjes heeft viel de prijs reuze mee.
De aanbieder benadert en de deal was snel rond. Heel zorgvuldig ingepakt, met bolletjes plastic en met kranten opgevulde doos, die ook weer op hoeken behoorlijk was ingetaped kwam ie binnen!
Mijn herinnering aan vroeger: de herdershond die op het dressoir stond/lag.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten