maandag 23 april 2012

Voorjaar!

2 opmerkingen:

  1. Beste Elma en Dick,

    Zeg het met bloemen dachten jullie! Zonder woorden maar toch een gelukkige lente boodschap.
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elma & Dick,

    Bij toeval ontdekte ik jullie blog omdat ik bij
    mijn statistieken een linkje van jullie zag.
    Dus ging ik even kijken van welk blog dat afkomstig was.

    Nu zie ik tot mijn verbazing bij jullie profiel weergave
    dat jullie al volger van mijn blog zijn.[?]
    Het gekke doet zich namelijk voor dat ik bij
    mijn volgers jullie pictogram nergens zie staan.
    En ik daardoor dus helemaal
    niet wist dat jullie mij al volgde. Zelf heb ik
    mij nu bij jullie ook als volger ingesteld.

    Maar daar ik zie dat jullie lijstje met volgers
    nog niet zo groot is vermoed ik dat meerdere blogs
    niet in de gaten hebben dat jullie ze al volgen.
    Dus ik denk dat er iets verkeerd gaat als jullie je
    opgegeven op blogs als volger, en dat zou jammer zijn.
    Maar oke,ik heb jullie nu gevonden.

    PRACHTIG de weergave van de voorjaarsbloeiers.
    Staan deze nu al allemaal bij jullie in volle pracht?
    Bij mij in de tuin is door de plotselinge strenge
    vortperiode enorm veel dood gegaan, zo jammer allemaal.
    Heel veel mooie klimrozen en struiken waar een enkel
    nieuw spruitje zijn best doet maar voor de rest lijkt
    het erop dat alles tot de grond toe teruggesnoeid moet worden.

    heel mooi ook jullie seringen, en die ruiken zo heerlijk.
    Ben blij jullie via een omwegje gevonden te hebben,
    en hoop dat jullie ook eens een kijkje op mijn blog
    komen nemen.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen